Cryptos: 31,273
Exchanges: 9,211
Market cap: $1.97T -0.70%
24h vol: $64.72B
Dominance: BTC: 56.09% ETH: 14.49%
Fear & Greed: 34/100
Cijena
CIJENA
$0.17491875
Tržišna kapitalizacija
$261,553,167
Vol 24h
$5,320,072
Vol / Tržišna kapitalizacija
0.02
Promjena 24h
3.96%
24h Prosjek
$0.17139358
Cirkulirajuća opskrba
1,495,283,738
Maksimalna opskrba
Uncapped
Kratka povijest Basic Attention Tokena
Basic Attention Token (BAT) je stvoren od strane Brendana Eicha i Briana Bondyja i nalazi se na Brave pregledniku. Eich je izvršni direktor tvrtke Brave Software Inc., izumitelj JavaScripta i osnivač Mozilla Firefoxa. Bondy je glavni tehnički direktor tvrtke Brave Software Inc. Misija Brave preglednika je pružiti bolje iskustvo oglašavanja koje ne ugrožava privatnost korisnika i nudi im nešto za uzvrat. BAT pokreće Brave preglednik, iako korisnici Brave preglednika također imaju mogućnost isključiti potpuno model oglašavanja s BAT kriptovalutom i samo koristiti preglednik samostalno. Brave korisnici povremeno primaju reklame u obliku push notifikacija na svojim ekranima tijekom surfanja internetom. Obavijest sadrži isječak oglasa, a korisnici odlučuju žele li ili ne žele kliknuti na obavijest i vidjeti cijeli oglas. Ako to učine, nagrađeni su BAT-om. Osim toga, kreatori BAT-a navode da se korisnički podaci i informacije o praćenju pohranjuju samo na korisnikovom uređaju, osiguravajući da su anonimni i privatni. Konačni cilj BAT-a i Brave preglednika je pružiti bolje iskustvo oglašavanja koje ne ugrožava privatnost korisnika i nudi im nešto za uzvrat.
Primjena BAT-a u praksi
Oglašivači, izdavači/sadržajni kreatori i korisnici su na neki način nagrađeni za korištenje Brave preglednika. Kao što je već spomenuto, korisnici su nagrađeni BAT-om kada se odluče pogledati oglas. To funkcionira putem pametnih ugovora. Oglašivači šalju oglase s token plaćanjem u zaključanom stanju korisnicima. Kada korisnik pogleda oglas, dobiva dio tog token plaćanja. Brave preglednik također dobiva dio token plaćanja. Ostatak plaćanja ide izdavaču koji prikazuje oglas. Korisnici također mogu potrošiti BAT na nekoliko stvari u pregledniku, uključujući premium članke i proizvode, fotografije visoke razlučivosti, podatkovne usluge i davanje napojnice sadržajnim kreatorima. Glavna korist za oglašivače je anonimni podaci o pažnji korisnika koje Brave pruža, omogućujući im povećanje učinkovitosti njihovih oglasa.
SAZNAJTE VIŠE