Cryptos: 34,312
Exchanges: 10,336
Market cap: $2.65T 0.59%
24h vol: $77.92B
Dominance: BTC: 63.02% ETH: 7.24%
Fear & Greed: 30/100
Solana Labs CEO, Anatoly Yakovenko, prekinuo je šutnju vezanu uz kontroverznu reklamu “America Is Back — Time to Accelerate”. Ova reklama je kombinirala američki patriotizam i inovacije u tehnologiji s političkim porukama vezanim uz rodni identitet. Yakovenko je u objavi na X mreži 19. ožujka priznao grešku, naglasivši kako ga ad “proganja” te osudio njenu zlobnost.
Reklama za konferenciju Solana Accelerate prikazala je američkog lika u terapijskoj sesiji gdje je izražena frustracija o stanju inovacija, s doktorom koji je predložio promjenu rodnog identiteta kao opterećenje društva. Reklama jest uklonjena nakon devet sati zbog brojnih osuda i negativnih komentara, ali se u tom vremenskom razdoblju approachila oko 1.2 milijuna pregleda. Reklama je naišla na kritiku jer je percipirana kao uvreda marginaliziranim skupinama, a Yakovenko je naveo i kako mu je žao što nije odmah prepoznao zlobu reklame.
Adam Cochran iz Cinneamhain Ventures ukazao je na doprinos transrodnih osoba tijekom razvoja open-source softvera, navodeći kako čine značajan postotak unatoč malenoj zastupljenosti u općoj populaciji. GitHub je, primjerice, u anketi iz 2017. ukazao na 1% transrodnih i još 1% nebinarnih među nasumično odabranih 5,500 open-source developera.
Yakovenko je izjavio kako će iskustvo iskoristiti za jačanje fokusa Solane na otvoreni razvoj softvera i decentralizaciju, držeći se dalje od “kulturnih ratova”. Unatoč izostanku službenog priopćenja Solane, njihov profil na X mreži podijelio je Yakovenkovu objavu sa svojih 3.3 milijuna pratitelja.
Ovaj događaj dolazi u trenutku kada Solana pokušava opravdati svoje pozicioniranje kao blockchain platforma “za svakoga” u kontekstu porasta tržišne kapitalizacije i drugih izazova u kripto sektoru.